EVE 4 – Evoluția continuă
Rezoluție Display

BT817/BT8188 suportă display-uri LCD cu un total de până la 1 megapixel și până la 2048 de pixeli pe linie.

Sincronizarea lor flexibilă suportă rezoluții LCD de 1920x480, 1440x540, 1280x800, 1024x600, 800x600, 800x480, 480x272, 320x240 și multe altele.

PCLK PLL dedicat și mod 2X Pixel

BT817/BT818 are două bucle PLL independente care generează frecvențe de ceas SYSCLK și PCLK din oscilatorul cu cristal.

PLL1 generează ceasuri SYSCLK pentru toate circuitele interne, inclusiv motorul grafic, motorul audio și motorul tactil. PCLK PLL (PLL2) generează ceasuri pentru interfața RGB atunci când este configurat în mod Exsync. Acest lucru permite configurarea independentă a PCLK și SYSCLK. Frecvența PCLK poate fi mai mare decât SYSCLK, de până la 96 MHz.

În cazul în care PCLK >= SYSCLK, REG_PCLK_2X trebuie să fie 1, astfel încât motorul grafic să trimită 2 pixeli per SYSCLK către blocul EXTSYNC.

Suportă pixeli non-pătrați

Vom explica principiul de funcționare cu un exemplu.

O rezoluție populară pentru panouri LCD este 800×480. Aceasta asigură un raport de aspect logic de 800/480 = 1.6667. Cu toate acestea, dimensiunea fizică a panoului este de 153.84 × 85.63mm, asigurând un raport de aspect de 1.796. Această diferență înseamnă că panoul are pixeli non-pătrați. Așadar, putem calcula lățimea logică a panoului, menținând constanta de înlățime:

480 × (153.84/85.63) = 862.3

Așadar, atunci când randăm un grafic la 862 × 480, iar apoi îl redimensionăm la 800 × 480, putem trata display-ul de parcă ar avea pixeli pătrați. Pentru a configura acest panou, setați REG HSIZE la 862, iar apoi emiteți comanda cmd hsf(800).

Suport pentru dezvoltare

Oferim placa de dezvoltare ME817EV și un panou LCD 7” 1024x600 TFT cu ecran tactil capacitiv RiTFT-70H-CAP. Display-ul este complet compatibil cu ME817EV.

EVE 4 – Evoluția continuă

Pentru a simplifica designul HMI, Bridgetek oferă EVE ScreenDesigner (ESD), însă codul pe care îl generează este specific seriei FT9XX de microcontrolere, iar procedura pentru portarea codului generat este disponibilă doar pentru platforma STM32L4XX.

EVE 4 – Evoluția continuă

În cazul în care nu folosiți FT9XX ca și MCU, puteți folosi EVE Screen Editor (ESE) în loc de a efectua designul ecranelor individuale și scrie codul logicii mișcării între ecrane pe cont propriu.

EVE 4 – Evoluția continuă

Comparația cip-urilor EVE

Comparația cip-urilor EVE vă ajută să alegeți IC-ul adecvat pentru aplicația dumneavoastră.

EVE 4 – Evoluția continuă


Sunteți interesat de mai multe informații? Sau poate că aveți o altă întrebare sau solicitare? Completați formularul următor, ne-ar face plăcere să vă ajutăm.