Condițiile Autorizației de Returnare a Mărfii

Politica îmbunătățită de returnare

De ce e indicat să utilizați sistemul îmbunătățit de returnare?
  • Nu trebuie să cunoașteți decât numărul comenzii produsului pentru care s-a efectuat plângerea.
  • Sistemul va găsi automat facturile dumneavoastră care includ acest produs.
  • Puteți verifica online statusul plângerii dumneavoastră.
  • Veți fi notificați prin e-mail dacă statusul plângerii dumneavoastră se modifică.
  • Soluționarea generală a întregului proces al plângerii.
Înregistrați-vă și selectați Plângeri

Doriți să depuneți o plângere dar nu aveți acces la magazinul nostru online?

Vă rugăm să completați acest formular RMA. Vă vom trimite ulterior instrucțiunile necesare continuării procesului.


Cookie-urile ne ajută să vă furnizăm servicii. Utilizând serviciile noastre, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Mai multe informații