Rezultate excelente chiar şi la frecvenţe înalte, cu inductoarele Fastron SMT

Dat fiind interesul tot mai mare pentru inductoarele în miniatură SMT (tehnologie cu montare la suprafaţă), vă prezentăm inductoarele Fastron SMT 0805AS şi 0805F. Acestea sunt componente de calitate cu fir înfăşurat, potrivite chiar şi pentru frecvenţe foarte înalte.

Nu cu mult timp în urmă, cel mai bun inductor de înaltă frecvenţă era o bobină relativ mare cu miez de aer, creată din câteva înfăşurări ale firului de cupru. Parţial încă se mai folosesc, deoarece legile fizicii nu se schimbă, dar, în ce priveşte cerinţele de miniaturizare din prezent, folosirea bobinelor cu montare la suprafaţă este mai convenabilă în multe aplicaţii. De asemenea, bobinele miniaturale produc o influenţă reciprocă mult mai redusă cauzată de propriul câmp magnetic, ceea ce permite mai departe reducerea dimensiunilor aparatului. În fine, dar nu în ultimul rând, un inductor este un filtru foarte eficient, aproape lipsit de pierderi, în locurile în care dorim să eliminăm interferenţele sau să împiedicăm pătrunderea acestora în alte părţi ale aparatului. De aceea, se folosesc ca filtru LC în aproape orice dispozitive cu procesoare, porţi logice şi componente similare.

Inductoarele Fastron 0805AS sunt bobine cu miez ceramic care, din punct de vedere magnetic, au proprietăţi foarte asemănătoare aerului, de aceea aceste inductoare au un factor Q relativ mare, înaltă frecvenţă proprie de rezonanţă şi mare liniaritate. Acestea sunt caracterizate de inductanţe de la câţiva nH până la 10 uH. Datorită proprietăţilor de frecvenţă ridicată foarte bune, sunt potrivite şi pentru diverse piese de înaltă frecvenţă ale receptoarelor, transmiţătoarelor, circuitelor pentru prelucrarea semnalelor, pentru treptele de intrare ale convertizoarelor AD, filtre de înaltă frecvenţă etc., până la frecvenţe de câţiva GHz.

Inductoarele Fastron 0805F au miez de ferită, datorită căruia ating o inductanţă relativ mare, cu un număr redus de înfăşurări. Datorită numărului redus de înfăşurări, aceste inductoare au o înaltă frecvenţă de rezonanţă proprie, chiar şi la inductanţe relativ mari şi, de asemenea, rezistenţă redusă în curent continuu. Sunt ideale pentru suprimarea zgomotului (decuplare), pentru diverse filtre, pentru circuite digitale şi multe alte scopuri.

Datorită toleranţei de valoare redusă a acestor bobine, se poate obţine o foarte bună repetabilitate a parametrilor la producţia în masă a aparatelor dvs. O mare parte din seria de inductoare AS le putem livra chiar şi numai cu toleranţă 2%, care vor satisface şi cele mai stringente cerinţe de precizie a armonizării în circuite LC, filtre, benzi de trecere etc. Inductoarele Fastron 0805 seriile AS şi F au partea superioară plată lipită cu răşină epoxidică, protejând bobinajul în timpul manevrării şi permite un montaj simplu şi rapid. Mai multe informaţii despre aceste inductoare se găsesc în documentul Fastron - technical data. Valorile selectate sunt în stoc, iar la cerere vă putem oferi orice altă valoare.

Dacă vă interesează, vă rugăm să ne contactaţi la info@soselectronic.ro.

Avantaje / Caracteristici:

  • Inductoare cu montare la suprafaţă din seria 0805
  • Model cu bobină de calitate
  • Factor Q şi frecvenţa de rezonanţă proprie mare
  • Asigură permanenţa parametrilor şi repetabilitatea producţiei, chiar şi în circuite de înaltă frecvenţă
  • Se folosesc şi pentru suprimarea zgomotelor, filtre EMI

Produse suplimentare
image tip / amabil / descriere Comanda nr. producător pe stoc Preț/buc. excl. TVA
0805AS-010J-01

Chip Inductor 0805 10nH 5% 600mA 0,13R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

84954
S

FASTRON

pe stoc 1600 buc.

20 buc.+ 0,5883 RON

40 buc.+ 0,5705 RON

100 buc.+ 0,5348 RON

500 buc.+ 0,4902 RON

2500 buc.+ 0,4310 RON

0805AS-022J-01

Chip Inductor 0805 22nH 5% 500mA 0,22R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

84955
S

FASTRON

pe stoc 1500 buc.

20 buc.+ 0,5883 RON

40 buc.+ 0,5705 RON

100 buc.+ 0,5348 RON

500 buc.+ 0,4902 RON

2500 buc.+ 0,4314 RON

0805AS-047J-01

Chip Inductor 0805 47nH 5% 500mA 0,31R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

78118
S

FASTRON

pe stoc 1600 buc.

20 buc.+ 0,5705 RON

40 buc.+ 0,5526 RON

100 buc.+ 0,5170 RON

500 buc.+ 0,4769 RON

2500 buc.+ 0,4185 RON

0805AS-056J-01

Chip Inductor 0805 56nH 5% 500mA 0,34R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

104814
S

FASTRON

pe stoc 2200 buc.

20 buc.+ 0,5972 RON

40 buc.+ 0,5749 RON

500 buc.+ 0,4947 RON

2000 buc.+ 0,4403 RON

2500 buc.+ 0,4354 RON

0805AS-082J-01

Chip Inductor 0805 82nH 5% 400mA 0,42R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

73819
S

FASTRON

pe stoc 3200 buc.

20 buc.+ 0,6061 RON

40 buc.+ 0,5883 RON

500 buc.+ 0,5036 RON

2000 buc.+ 0,4457 RON

2500 buc.+ 0,4426 RON

0805AS-1R0J-01

Chip Inductor 0805 1,0uH 5% 180mA 2,35R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

104811
S

FASTRON

pe stoc 4400 buc.

20 buc.+ 0,6551 RON

40 buc.+ 0,6329 RON

500 buc.+ 0,5437 RON

2000 buc.+ 0,4813 RON

2500 buc.+ 0,4769 RON

0805AS-2R2J-01

Chip Inductor 0805 2,2uH 5% 150mA 3,8R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

102119
S

FASTRON

pe stoc 3800 buc.

10 buc.+ 0,8869 RON

20 buc.+ 0,6685 RON

100 buc.+ 0,6017 RON

500 buc.+ 0,5571 RON

2500 buc.+ 0,4858 RON

0805AS-3R3J-01

Chip Inductor 0805 3,3uH, 5% 120mA 5,1R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

78812
S

FASTRON

pe stoc 1100 buc.

20 buc.+ 0,6462 RON

40 buc.+ 0,6240 RON

500 buc.+ 0,5393 RON

2000 buc.+ 0,4769 RON

2500 buc.+ 0,4724 RON

0805AS-4R7J-01

Chip Inductor 0805 4,7uH 5% 100mA 8,0R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

106497
S

FASTRON

pe stoc 2600 buc.

20 buc.+ 0,6373 RON

40 buc.+ 0,6150 RON

100 buc.+ 0,5749 RON

500 buc.+ 0,5304 RON

2500 buc.+ 0,4635 RON

0805AS-R12J-01

Chip Inductor 0805 0,12uH 5% 400mA 0,51R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

78289
S

FASTRON

pe stoc 2400 buc.

20 buc.+ 0,5838 RON

40 buc.+ 0,5660 RON

100 buc.+ 0,5304 RON

500 buc.+ 0,4858 RON

2500 buc.+ 0,4274 RON

0805AS-R47J-01

Chip Inductor 0805 0,47uH 5% 170mA 2,5R

Mai multe informaţii: 0805AS.pdf

Bobine

73821
S

FASTRON

pe stoc 2400 buc.

20 buc.+ 0,5838 RON

40 buc.+ 0,5660 RON

100 buc.+ 0,5304 RON

500 buc.+ 0,4858 RON

2500 buc.+ 0,4274 RON

0805F-100J-01

Chip Inductor 0805 10uH 5% 150mA 3,80R

Mai multe informaţii: 0805F.pdf

Bobine

69713
S

FASTRON

pe stoc 2300 buc.

10 buc.+ 0,9983 RON

20 buc.+ 0,9671 RON

200 buc.+ 0,8423 RON

1000 buc.+ 0,7398 RON

2500 buc.+ 0,7042 RON

0805F-6R8J-01

Chip Inductor 0805 6,8uH 5% 160mA 3,1R

Mai multe informaţii: 0805F.pdf

Bobine

106538
S

FASTRON

pe stoc 2300 buc.

10 buc.+ 0,8869 RON

20 buc.+ 0,7933 RON

100 buc.+ 0,7175 RON

500 buc.+ 0,6284 RON

2500 buc.+ 0,5794 RON

webdesign © bart.sk

Raportaţi o defecţiune

Doriți să schimbați ceva? Ați dat peste vreo eroare? Sau aveți vreun comentariu interesant? Împărtășiți-l cu noi. Comentariile valoroase vor fi recompensate. Aveți nevoie doar de a descrie eroarea sau un comentariu și sǎ furnizați datele dumneavoastră de contact. Vǎ mulțumim

Detalii de contact