Din opiniile cititoarelor cu HW server, am observat reacţia favorabilă la modificările serviciilor dvs. Ne puteţi spune ceva despre acest lucru?
Schimbarea din SOS Electronic s-a produs pe mai multe niveluri. În primul rând a fost aspectul economic. Noi am înţeles că, dacă societatea noastră doreşte să atragă clienţii pe pieţele din Slovacia, Cehia, Polonia, Ungaria şi alte ţări în care funcţionăm, trebuie să asigurăm competitivitatea şi un serviciu într-o anumită măsură unificat. La fel de importantă a fost întrebarea: cum putem să ne deosebim de alţi distribuitori? Am depus un efort de abordare personală a clienţilor ceea ce pare a fi cea mai uşoară soluţie.
Ce înseamnă unificarea serviciilor?
Cu siguranţă este o chestiune ce ţine de sistemul de comenzi şi de lanţul logistic. Modul de prelucrare a comenzilor şi termenele de onorare a acestora stau la baza activităţii noastre. Parametrii stabiliţi oferă siguranţă clienţilor noştri întregii activităţi şi asistenţa tehnică. Atunci când un agent comercial primeşte o comandă, acesta trebuie să aibă certitudinea că a doua zi marfa va fi efectiv trimisă clientului, deoarece agentul comercial este o persoană care garantează clientului că va primi ceea ce firma a promis. Acesta a fost un alt impuls, care a a condus la centralizarea depozitelor şi a transportului, abandonând conceptul de magazin de sucursală. Clienţii au recunoscut imediat schimbarea, am putut să renunţăm la un pas inutil între achiziţia noastră şi coletul trimis, care nu are nici un rol în sistem "până a doua zi".
Cum puteţi adăuga contribuţia personală în acest ritm?
Ce îi împiedică pe clienţi să folosească asistenţa dvs. tehnică şi în final să comande în altă parte, unde găsesc preţuri mai mici?
Nimic. Daţi-mi voie să vă întreb, dacă apare o problemă cu o achiziţie, ce recomandări şi ce sprijin va oferi cel mai ieftin distribuitor? Se va ocupa de problema dvs. cu aceeaşi empatie? O să vă ajute acela şi la elaborarea altor aplicaţii? La aceste întrebări trebuie să răspundeţi înainte de a cumpăra. Anul trecut, la unul dintre atelierele noastre, un client ne-a spus că l-am scutit de o lună de elaborare. Cine câştigă mai mult? Cel care scuteşte câţiva cenţi la o componentă sau cel care scuteşte miile necesare pentru elaborare?
Cum percep angajaţii dvs. această abordare umană?
Dacă pot vorbi în numele lor, foarte bine. La baza mediului nostru internaţional stau într-adevăr omenia, şi termeni precum responsabilitatea, corectitudinea, probitatea. La care se adaugă specializarea şi profesionismul. Căutăm întotdeauna punctele tari ale fiecărei persoane, pe care le poate valorifica la lucru. Datorită acestui lucru avem fluctuaţii aproape zero.
Este posibil să armonizaţi acest concept cu cel al exigenţei pentru precizie şi viteza de lucru?
Bineînţeles. Acest lucru se poate vedea şi în sistemul nostru de expediere a mărfurilor. Chiar dacă am putea cumpăra roboţi care să exporte anumite articole din poziţia B256 la expediţia 32589 într-un timp total de 10 minute şi 7 secunde, preferăm să ne ocupăm noi înşine de aceasta. De aceea, putem finaliza, ambala şi verifica mai bine expediţiile pentru clienţi. Astfel ne bucurăm de o rată minimă de erori ale expediţiilor. Marfa este expediată fără întârziere. O comandă primită până la ora 9 pleacă de regulă în aceeaşi zi.
Aţi mai dori să le comunicaţi ceva cititorilor noştri?
M-aş bucura dacă ar desprinde o idee semnificativă din acest interviu. În ziua de azi câştigătorul nu este cel care produce cel mai ieftin, ci cel mai rapid. Timpul înseamnă bani. Prin urmare, să nu ne concentrăm doar pe cele mai ieftine materiale, ci şi pe costul total care ar fi necesar pentru elaborarea produsului şi lansarea lui pe piaţă. De multe ori putem vedea cât de multe ore inutile de elaborare şi câte fundături trebuie să experimenteze o firmă în numele conceptului de cel mai ieftin produs. Nu ar fi mai bine să reduceţi acest timp şi cheltuielile totale printr-o selectare adecvată a componentelor şi asistenţa tehnică externă? Puteţi să încercaţi cu noi şi noi vom încerca să vă ajutăm!
Mulţumesc pentru interviu.
Materiale video
We deliver electronic components for you and your hardware application. In this short video you can visit our stock and logistic center virtually to see how does it work :) www.soselectronic.com
Puteţi găsi firma SOS Electronic la expoziţia Amper standul F024. Târgul Internaţional de produse electrotehnice, electronice, automatizări şi comunicaţii Amper 2013 va avea iarăşi loc de pe 19 până pe 22 martie 2013 la amplasamentul Brno.
Articole relevante:
S-a scris despre noi: Depozitul central al SOS întrunete toate cerinţele clienţilorS-a scris despre noi: Asistenţa de calitate salvează timpul şi banii clienţilor
Do not miss these articles
Vă plac articolele noastre? Dacă da, atunci nu ratați nici unul! Nu trebuie să vă faceți griji în privința modului de livrare. Ne vom ocupa noi de tot pentru dvs.