Cum facem față coronavirusului

La fel ca majoritatea oamenilor și companiilor, la finalul lunii februarie am privit cu destul de multă îngrijorare ceea ce se întâmpla, și am așteptat să vedem cum ne va afecta viețile. În comparație cu situația actuală, atunci lucrurile erau mult mai tensionate, deoarece nu aveam habar cum vor evolua lucrurile. Mediul online genera un flux non-stop de scenarii catastrofale.

Însă pe lângă preocupările extreme de sănătate, am încercat să menținem compania funcțională, și suntem foarte fericiți că am reușit.

Cum facem față coronavirusuluiDumneavoastră, clienții noștri, ați fost oglinda noastră. În martie 2020 ne-am închis birourile peste noapte și ne-am lăsat majoritatea colegilor acasă. Ne-am conectat prin telefon, am împrumutat monitoare mai mari de la firmă și am lucrat "din sufragerie". După câteva săptămâni, v-am răspuns cu regularitate la întrebarea: "Când veți începe să lucrați de acasă?" cu "Lucrăm deja de acasă!" Acest lucru ne-a reîncurajat că procedam bine.


Anul trecut, SOS electronic s-a supus unui proces de digitalizare a activităților sale. Situația neașteptată din această primăvară ne-a testat capacitatea de reacție și flexibilitatea. Am reușit să ne mutăm 80% dintre colegi pe muncă de la domiciliu în doar 1 zi. Nici pe vară nu am oprit procesul de digitalizare a companiei, și nu ne oprim dezvoltarea. Lucrăm în mod constant la noi proiecte în domeniul digitalizării și al inteligenței artificiale.


Însă depozitul nu l-am putut muta. Produsele erau în mod regulat livrate și expediate, iar colegii noștri pregăteau zilnic coletele pentru dumneavoastră.

Cum facem față coronavirusuluiAm fost foarte mulțumiți de cooperarea cu companiile de transport. Comunicarea regulată cu acestea, precum și amabilitatea lor au contat mult, iar relațiile dintre noi au devenit și mai strânse. Am menținut un nivel ridicat al calității serviciilor oferite, și am creat diferite măsuri operaționale, pe care continuăm să le aplicăm.

Măștile faciale, mănușile, generatorul de ozon, dezinfectarea regulată și un nivel mai ridicat de igienă fac acum parte din standardul nostru zilnic.

Cooperarea strânsă cu furnizorii noștri a devenit și mai profundă la începutul acestei primăveri, mulțumită informațiilor împărtășite cu regularitate privind livrările și stocurile. Zilnic am monitorizat situația împreună cu producătorii, pentru a vă putea informa în cazul întreruperii producțiilor.

Din păcate, a trebuit să renunțăm la întâlnirile de afaceri. Acesta a fost, probabil, cel mai neplăcut aspect al întregii situații. Întâlnirile în persoană sunt de neînlocuit. Cu toate acestea, am descoperit avantajele webinariilor, al instruirilor online, și am avut discuții telefonice regulate.

Cum facem față coronavirusului

Vizitele primilor clienți au fost, mai apoi, pline de bucurie, chiar dacă am purtat măști. Pentru o perioadă scurtă de timp a trebuit să renunțăm și la diferitele evenimente pe care le organizasem în ultimii ani. Workshopuri, Spectacole în stradă, expoziții, întâlniri cu clienții în timpul evenimentelor sportive, dar și donările de sânge regulate s-au lovit de o barieră din cauza măsurilor anti-virus. Încă ne vizităm clienții, respectând, în același timp, reglementările guvernamentale de igienă.

Până când revista va fi publicată, țările vor fi reintrodus măsuri mai stricte. De această dată nu considerăm că există pericolul întreruperii activității, nici pentru compania dumneavoastră, nici pentru logistica străină sau producția industrială. Vom gestiona toate aceste provocări pe care ni le oferă viața cu succes și sănătate.

Do not miss these articles

Vă plac articolele noastre? Dacă da, atunci nu ratați nici unul! Nu trebuie să vă faceți griji în privința modului de livrare. Ne vom ocupa noi de tot pentru dvs.

Totul despre marca

Cookie-urile ne ajută să vă furnizăm servicii. Utilizând serviciile noastre, sunteţi de acord cu utilizarea cookie-urilor.
OK Mai multe informaţii