Politica de calitate a SOS electronic

Sistemul de management al calității implementat în SOS electronic este proiectat pentru îmbunătățirea continuă a activitǎții companiei. Pilonul fundamental al muncii noastre este flexibilitatea și deschiderea față de cerințele clientului.

Calitatea produselor și a serviciilor pe care SOS electronic le oferă clienților săi, este o măsură cheie pentru performanța companiei. SOS electronic urmărește să le ofere clienților produse și servicii la cel mai înalt standard, în conformitate cu cerințele lor.

Managementul SOS electronic asigură, gestionează obiectivele de calitate și demonstrează angajamentul său față de calitate, acționând în același mod în care o solicitǎ altora. Toți angajații, în cadrul proceselor lanțului valorilor SOS electronic își asumǎ întreaga responsabilitate pentru respectarea principiilor, normelor obligatorii, instrucțiunilor și standardelor de calitate convenite, precum și creșterea lor permanentă.

Datorită școlarizǎrii și managementului de personal pentru angajații noștri, suntem capabili sǎ satisfacem nevoile și dorințele clienților noștri. Dezvoltăm calificarea necesară și abilitățile tehnice. Pregătim școlarizǎri și promovǎm munca în echipă, atribute esențiale pentru implementarea cu succes a acestor standarde și pentru obținerea eficienței în afaceri și a competitivității.

Sistemul nostru de management al calității este conform standardelor internaționale iar deplina sa transparențǎ este asiguratǎ și certificatǎ de organisme externe independente.


Raportaţi o defecţiune

Doriți să schimbați ceva? Ați dat peste vreo eroare? Sau aveți vreun comentariu interesant? Împărtășiți-l cu noi. Comentariile valoroase vor fi recompensate. Aveți nevoie doar de a descrie eroarea sau un comentariu și sǎ furnizați datele dumneavoastră de contact. Vǎ mulțumim

Detalii de contact

Cookie-urile ne ajută să vă furnizăm servicii. Utilizând serviciile noastre, sunteţi de acord cu utilizarea cookie-urilor.
OK Mai multe informaţii