RMA

    De ce ar trebui să utilizați sistemul de reclamație online?

    • Nu trebuie să cunoaşteţi decât numărul comenzii produsului pentru care s-a efectuat plângerea.
    • Sistemul va găsi automat facturile dumneavoastră care includ acest produs.
    • Puteţi verifica online statusul plângerii dumneavoastră.
    • Veţi fi notificaţi prin e-mail dacă statusul plângerii dumneavoastră se modifică.
    • Soluţionarea generală a întregului proces al plângerii.

    Conectați-vă Conectaţi-vă pentru a depune o reclamaţie și apoi selectați "Reclamaţii" din meniu.

    Raportaţi o defecţiune

    Doriți să schimbați ceva? Ați dat peste vreo eroare? Sau aveți vreun comentariu interesant? Împărtășiți-l cu noi. Comentariile valoroase vor fi recompensate. Aveți nevoie doar de a descrie eroarea sau un comentariu și sǎ furnizați datele dumneavoastră de contact. Vǎ mulțumim

    Detalii de contact

    Cookie-urile ne ajută să vă furnizăm servicii. Utilizând serviciile noastre, sunteţi de acord cu utilizarea cookie-urilor.
    OK Mai multe informaţii