Termeni si Condiţii

    Comanda

    Ne puteţi trimite comanda via e-mail sau fax. Nu uitaţi să ne daţi numărul de catalog corect. Pentru a ne asigura ca preţurile rămân competitive, noi utilizăm regula cantităţii minime a comenzii (CMC). In cazul în care comandaţi o cantitate mică, aceasta va fi in mod automat crescută la cantitatea minimă a comenzii. Mostrele nu intra in incidenţa acestui aranjament. Valoarea minimă a comenzii trebuie sa fie de 50 EUR, cu excepţia comenzilor de mostre.

    Preţuri

    Toate preţurile sunt preţuri nete şi nu includ costuri/tarife de asigurare şi de expediere. Preţurile pot fi supuse unor schimbări pe termen scurt fără preaviz. Preţurile se schimbă zilnic.

    Plata

    In momentul în care începem o cooperare cu un nou client, solicităm plata in avans. După o perioadă de 12 luni, clientul poate aplica pentru credit şi termeni de plată netă în termen de 30 de zile de la data de facturare.

    Modalităţi de plată

    Acceptăm şi transferuri bancare: Achitaţi la:
    Denumirea Instituţiei bancareUnicredit Ţiriac Bank S.A. – sucursala Mărăşeşti
    Adresa bănciiSplaiul Unirii nr. 16, sector 4, Bucureşti
    Cod SwiftBACX ROBU
    număr cont RONIBAN: RO84 BACX 0000 0002 5174 3002
    număr cont EURIBAN: RO57 BACX 0000 0002 5174 3003

    Luaţi in considerare că toate taxele pentru transferul bancar în contul cumpărătorului sunt suportate de acesta.

    Livrarea şi expedierea

    Produsele comandate vor pleca din depozitul nostru în termen de 24 de ore de la primirea plăţii/ ordinului de achiziţie. Având permanent aproximativ 8000 de articole în stoc, vă putem garanta disponibilitatea unui stoc mare si perioade scurte de livrare. In cazul în care produsele pe care le-aţi comandat nu se mai află în stoc, sau sunt solicitate, le vom obţine cât mai repede cu putinţă.

    Dumneavoastră alegeţi modalitatea de livrare

    Transporturile sunt expediate din depozitul nostru din Košice in principal prin GLS. Taxele de transport vor fi adăugate la valoarea facturii. La cerere, putem trimite şi printr-un expeditor indicat de dumneavoastră. In cazul în care vă decideţi să apelaţi la un expeditor ales de dumneavoastră, vă rugam sa ne contactaţi pentru a vă sfătui în privinţa mijlocului de transport cel mai rapid si mai ieftin. Luaţi in considerare că taxele totale de transport sunt calculate proporţional cu greutatea totală a produselor comandate. Vă rugăm sa ne înştiinţaţi dacă doriţi livrare standard sau express. Costurile de expediere se bazează pe listele de preţuri actuale ale expeditorului desemnat.

    Garanţie

    Asigurăm garanţie pentru o perioadă de 90 de zile de la data livrării produselor la Client. In cazul în care s-a trimis un articol defect sau chiar produsul incorect, ne vom strădui să remediem situaţia cât mai rapid cu putinţă.

    Pentru a completa formularul de reclamatie accesati link-ul urmator: Condiţiile Autorizaţiei de Returnare a Mărfii sau puteti utiliza urmatorul fisier pdf Autorizaţiei de Returnare a Mărfii.

    Veţi primi un număr de ARM cât mai repede posibil. Numai după primirea acestui număr, împachetaţi bunurile cu grijă, scrieţi clar şi cu litere mari numărul ARM pe partea exterioară a pachetului, şi apoi returnaţi-l în termen de 2 săptămâni. De restul ne vom ocupa noi !

    Raportaţi o defecţiune

    Doriți să schimbați ceva? Ați dat peste vreo eroare? Sau aveți vreun comentariu interesant? Împărtășiți-l cu noi. Comentariile valoroase vor fi recompensate. Aveți nevoie doar de a descrie eroarea sau un comentariu și sǎ furnizați datele dumneavoastră de contact. Vǎ mulțumim

    Detalii de contact

    Cookie-urile ne ajută să vă furnizăm servicii. Utilizând serviciile noastre, sunteţi de acord cu utilizarea cookie-urilor.
    OK Mai multe informaţii